Przeglądałem ostatnio ten niewielki szereg wpisów, które udało mi się do tej pory dodać na moim blogu książkowym i aż się zdziwiłem – jak to jest, że ja, administrator Forum KGB, niemal nawet słowem o nim nie wspomniałem, poza dodaniem go do linków wraz z logo i króciutką informacją w tekście „O stronie”?

Ponieważ ostatnio więcej czytam niż piszę, a to głównie dzięki opasłym tomom kolejnych części serii „Masters of Rome” autorstwa pani Colleen McCullough, opowiadających o władcach starożytnego Rzymu, począwszy od Gajusza Mariusza aż po Juliusza Cezara, które to książki z wielką przyjemnością konsumuję i które mnie dość mocno zajmują, nie powstają nowe recenzje i niewiele mam do napisania na swoim blogu. Przyszedł zatem czas na małą reklamę Forum KGB.

Zacznijmy może od opisu, który wisi na naszym forumowym portalu.

Forum KGB powstało w 2004 roku. W ciągu dwóch lat stało się jedną z największych skarbnic informacji, recenzji, a także przyjaznym miejscem wymiany opinii nt. najpopularniejszych dzieł literatury, poezji, wybitnych autorów oraz wydarzeń kulturalnych. Dzięki forum KGB miłośnicy książek mogą dyskutować na wiele ciekawych, inspirujących tematów, dzielić się wiedzą i wrażeniami po przeczytaniu książek oraz brać udział w ciekawych konkursach.

Tyle informacja z portalu. Cóż mogę dodać od siebie? Nasze forum, to przede wszystkim ludzie. Mole ksiązkowe, kinomaniacy, ludzie zakochani w fotografowaniu, przeróżne pozytywnie zakręcone świry… to my. 😛

Forum KGB… to przede wszystkim miejsce dla wszystkich, którzy kochają książki (szczególnie fantastyka, fantasy i science fiction, to nasza domena, ale można też pogadać o kunszcie Dostojewskiego i poezji Szymborskiej). Mamy już w swoich zasobach prawie pół tysiąca recenzji przeróżnych książek – to prawdziwy raj dla bukinistów. Ale nie tylko dla nich! Przecież istnieje świat poza czytaniem. 😉 Rozmowy o obejrzanych filmach i recenzje filmowe, prezentacja naszej twórczości, poezji i prozy, chwalenie się naszymi zainteresowaniami, dysputy o tym, co nas porusza… choć staramy się unikać polityki, bo po cóż sobie brudzić łapy. Oczywiście nie można też zapomnieć o grach i zabawach forumowych. Cóż więcej pisać? Kliknij a sam(a) zobaczysz: Forum KGB – Ksiązkowe forum dyskusyjne. Zapraszam!

Nieznany

